Alla inlägg den 6 augusti 2016

Av swedenbitch - 6 augusti 2016 17:58

Då har man gjort 60% av graviditeten elr 24 v, beroende på hur man vill se det ;-)

Imorgon går ja in i en ny gravidvecka å närmar mig sakta men säkert 2 siffrigt också <3
Det känns som de var 1 elr 2 månader sedan man fick reda på att man väntade barn men nu helt plötsligt är man i månad 6 :-O

Vart tog tiden vägen?? Det har gått fort denna gång. Inte så Mångs besvär än, foglossning dock men det hade jag förväntat mig från början. Blodtrycket ligger fortfarande okej, och jag hoppas de fortsätter så, för annars kan de bli turer till Hudik, vilket jag gärna hade sluppit denna gång, men man gör allt för sina barn å mer därtill <3

Älskar min andra son oerhört mycket <3 Han är å förblir min bebis <3 Å nu ska han få bli storebror <3 Helt otroligt :-)
Det är något som jag aldrig drömt om tidigare men som nu blir verklighet :-)

Å dessutom så e de int långt kvar innan vi ska flytta heller :-) 3 veckor till sen är det dags :-D Längtar så himla mycket till det så de finns inte. Ska bli så skönt att komma ner på bottenplan å börja inreda hans rum ordentligt med andra lampor, gardiner :-)

Lille A i magen ska få lit nya kläder, ett hemmasytt babynest ( om jag kan hitta ett bra tyg vill säga ;-) ) Barnvagn kommer införskaffas så man får med båda barnen :-) Å självklart ett nytt babyskydd. De vi har är lite för gammalt tyvärr :-/ Men har hittat ett likadant, eller i samma märke i alla fall :-)

Nu blir de mys i soffan framför en film resten av kvällen :-)

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards