Alla inlägg den 3 februari 2017

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också...

Mina demoner höll sig på avstånd en stund idag men de dök upp för en stund sen :-( Man klankar ner på sig själv och det är jobbigt. Igår tog jag ett stort steg och ringde å begärde å få en läkartid, då kuratorn ansåg att de va dags för det nu.
Så får se va hon säger på måndag.

Idag var det även dags för ett möte med förskolechefen ang sonens mertid där. Hon är helt fantastisk förskolechefen och trevlig dessutom :-) Hon tyckte de kändes skönt att vi tyckte att sonen hade utvecklats sedan han började där och de har vi även sagt till personalen.

Ikväll kom även en konstig känsla som jag inte riktigt kan sätta fingret på :-/ Jag vet inte vad det är elr kan inte beskriva känslan heller vilket gör det extra jobbigt :-(

Men jag hoppas den känslan försvinner snart så man slipper tänka på den mer...

Tänker på dig å saknar dig så himla mycket :'(

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards