Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Då sitt man här igen

Av swedenbitch - 9 september 2012 19:28

Då sitter man framför bloggen igen och ska försöka att få ner lit vettiga ord också..
Det är int lätt alla gånger å komma fram till vad man vill ha sagt elr få ner det för den delen.
Vissa tar åt sig och de blir en massa missförstånd och skit. Orka med sånt då...

Men de behöv int läsa om de int vill...Tvingar ingen att läsa utan man gör det på egen risk faktiskt.
Jag är int den som är den faktiskt..
En vecka kvar på semester också, får se vad som händ under den veckan..Vet att jag måst till skolan en sväng.

Men vi får se om ja kom dit elr hur de blir..
E int riktigt kry tyvärr, men jag ska då försöka att göra det bästa av situationen..
Står fortfarande i valet å kvalet om jag ska flytta elr int. Får se om ja flyttar till en annan lägenhet i Bollnäs, elr te Söderhamn elr om de blir blir så att man flyttar hem igen..
Vet att de finns de som vill att jag ska flytta hem, men kan int göra de för att de vill, utan jag måst följa mitt eget hjärta å lyssna på vad de säger...


En annan sak som jag har lärt mig, å det är att man int ska lita på folk. De säg int sanningen till en. Man får reda på det på omvägar å de sårar hårdare än att de säger som det är direkt till en. Men jag skiter i detta nu å kommer nog att välja mina vänner med omsorg. Vi får se om jag ens kommer att prata mer med dig...
Du har gjort något som jag verkligen int tål hos folk å de e å ljuga för mig. Varför int bara vara ärlig å säga som de e istället..
Varför hålla på som du gör?? Vad är det som gör att du int kan säga som det är till mig??

Men men, skit de samma...Jag är tacksam för de jag har i mitt liv..:)
Å de finns en som har fått en speciell plats hos mig faktiskt...;)
Tack för att du finns å kom in i mitt liv..;)

Pöss pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards