Alla inlägg den 20 december 2012

Av swedenbitch - 20 december 2012 22:08

Äntligen är denna dag snart över. Så oerhört skönt. Haft en jobbig dag idag.

Imorrn vänter en jobbigare dag, men förhoppningsvis blir det bättre snart. Orkar int må så här längre :-( Vill må bra å kunna va gla.
Men jag tror att allt förhoppningsvis släpper imorrn.

Haft en abstinens från helvete idag :-( Ville bara börja igen å sluta känna allt som finns inom mig :-( Jag stod emot å har haft otroligt stöd från min underbara TL idag och mina underbara vänner. Ni är guld värda!!!

Imorrn ska jag spendera kvällen med en kompis å sen blir de å jobba på lördag, sen ska jag ta de lugnt på söndan. Inga måsten å inga julklappar att slå in.

Dags å sova å hoppas på bra drömmar inatt.
Puss

Av swedenbitch - 20 december 2012 07:36

Att morgondagen ska komma :-( Vill helst att de ska va som de va förut :'( Smärtan är som värst nu :-( Saknaden är så oerhört stor :'(

Förstår int att du e borta. Att du har lämnat mig med sorg men också med minnen, underbara minnen....

Men det är livets gång och det är bara att acceptera och gå vidare oavsett hur jobbigt det än är. Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3 Glömmer dig aldrig.

Nu ska ja te skolan en sväng å sen ska ja rocka fett på jobbe :-)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards