Alla inlägg under januari 2013

Av swedenbitch - 22 januari 2013 08:37

Min underbara vän :-)
Jag vet att du int alltid läser det jag skriver, men detta är riktat direkt till dig.

Jag vet att du har det tufft just nu.
Men det jag vill att du ska veta är att jag aldrig kommer lämna dig. Finns alltid för dig. I både bra å dåliga dagar. Du vet att jag aldrig skulle svika dig, bete mig dumt elr såra dig på något sätt.

Du kommer alltid finnas hos mig, oavsett vart du är någonstans i världen. Du finns i mina tankar å i mitt hjärta.

Av swedenbitch - 20 januari 2013 16:06

Låtsas länge. Så långt ner i skiten som jag är nu, va de längesen jag var. Tro det var 5 år sen.
Men då had man ett liv som man int brydde sig i heller.
Nu gör jag allt för att komma tillbaka där jag var ifjol i början på året, å sen blev man sjukskriven å allt sket sig.

Det är svårt att ta sig tillbaka efter en svår svacka i livet :-/
Tyck att jag gnäller å så, men detta är min sanning. Jag orkar int låtsas längre. Jag kommer int hålla igen längre. Jag kan int leva såhär längre. Jag orkar int. Jag vägrar bli sjuk. Blir jag det, går jag till jobbet ändå.

Flytten närmar sig och jag vet inte om jag klarar den ens. Mitt psyke är pajjat, min kropp får int den näring den behöver. Jag är nära att ge upp allt. Skita i det bara, men jag är int den som ger upp.

Men men, får ta en dag i taget.

Av swedenbitch - 19 januari 2013 15:30

Ja har hunnit me å tvättat å tränat idag :-)
Nu vänt ja på min vän som ska hämt mig å vi ska ljug lit ikväll ;-)
Planera för flytten m.m

Imorrn bli de plugg å plugg. In me två uppgifter te skolan å sen bli de å tagga för jobb näst vecka.
Två besök på sjukhuset inplanerat, å en sväng te Gävle å graven också.

Sen ut me min kollegor på söndan å käka lit :-)

Mina tankar snurrar å du finns i dem.

Av swedenbitch - 18 januari 2013 22:35

Blir ett kort inlägg ikväll.

Kämpade på jobbe å trött va ja som faen kan ja säga :-/ Skönt me två dagars ledighet nu i alla fall :-) Sovmorgon till strax innan 10, sen ner å tvätta. Efter de besök hos min flytthjälp å diskutera lit hur vi ska gå te väga på bästa sätt.

Sen bli de plugg resten av helgen. Två uppgifter som ska in å de kommer att gå kanon :-)

Dagen började bra, förutom att ja va trött. Humöret va helt okej, å tro min TL e nöjd också ;-)

Nästa vecka kör vi igen :-) Å sen vill ja verkligen ha den 31:a så ja får se mitt älskade FBK ta hem segern emot Brynäs ;-)

Näe, säg gonatt nu

Av swedenbitch - 16 januari 2013 08:06

Snart dags för helg. 3 dagar till, sen så :-)
Då ska ja iväg å ljuga lit me min flyttgubbe :-) Tack för att du hjälper mig.

Igår började dagen bra, men den slutade me att ja var på världens sämsta humör :-/ Var så arg, ledsen å besviken :-( Det enda ja ville göra va att gråta, men int en enda tår kom. Kanske lik bäst de.
Skull ja börja gråta nu, så skull ja int kunna sluta.

Idag är det bättre :-) Gladare å känner mig lättare då ja fick ur mig lit ilska igår ;-) Tyck dock synd om dem som fick ut fört :-(

Näe, drar igång Bandit å försöker sov lit på bussen

P.s Bjur på en bild också ;-)

Av swedenbitch - 15 januari 2013 09:41

Å snart e vi där :-) Bara 10 dagar kvar nu :-D Längtar som bara den.
När den dagen är förbi, så kommer det en annan underbar dag :-) Å sen en till å efter det måst ja vänt 1 hel månad innan nästa underbara dag kommer :-)

Kan komma fler underbara dagar i februari som ja int vet om än hihi
De lär märkas ;-)
Dags å jobbe igen. På torsdag e de möte igen å vi får se vad som sägs på det :-) Jag vet att de int kommer vara några problem ;-)

Dagen började me att ja va sur å grinig, men gillar int att bli väckt :-/ Men de blev bättre :-)
Sitt på bussen å lyssnar på den bästa radiokanalen som finns, BANDIT ROCK!!!

Av swedenbitch - 14 januari 2013 09:39

Å ja mår bra :-) Kan ni tänka er att de går framåt för denna bitch också ;-) De känns som om de här kommer att bli ett bra år :-D
Har fast jobb, lägenhet å underbara vänner <3

Idag ska ja rocka på jobbe å efter de ska ja hem å slöa tro ja. Jobber te på fredag, sen ledig i helgen å då ska ja bort en sväng. Sitt å ljuga lit å bara ha de bra.
Sen jobb vi te torsdag veckan efter, sen en sväng på sjukan å vidare å skriva kontrakt på nya lägenheten :-)

Fullt upp några dagar denna månad förutom jobb då vill säga :-)

Av swedenbitch - 13 januari 2013 22:45

Den 25, 26 å den 31 januari nu :-) Å sen vill ja ha den 1 mars :-D

Detta 4 dagar kommer att bli så underbara så de finns inte :-) Ska bli kul de 3 första dagarna, medans den 4 dagen kommer att bli lit vemodig :-/ Men det kommer nog att gå bra när allt är klart. Jag hoppas bara ja får bra schema i februari så ja kan fixa allt den 1 mars :-) Å att jag är ledig den helgen. Skull va perfekt om man kunde få en hel helg för det. Jag hoppas på det bästa :-)

Det verkar gå bra för denna brud nu ;-)
Trivs bra på jobbe, har en som betyder väldigt mycket för mig i mitt liv. Å underbara vänner å familj. Ni är guld värda.

Jag hoppas denna månad blir bra också, så de int blir en massa strul, för då blir ja knäpp alltså.

Näe, dags å försöka sova lit, då jobbe vänt imorrn.
Du finns i mina tankar

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards