Alla inlägg under maj 2013

Av swedenbitch - 17 maj 2013 20:41

Å jag kan inte sätta fingret på vad det är som stör mig :-/
Jag har allt ja önskar mig...
En lägenhet, jobb å någon som älskar mig för den jag är.
Men varför är ja då så jävla grinig idag??

Jag vet int va de e för fel på mig :-( Jag förstår int varför :-/
Jag har varit grinig emot den som älskar mig, men man kan väl int va på bra humör jämt.

Förlåt till alla som ja sårat idag :-( Ber om förlåtelse för mitt dåliga humör.

Av swedenbitch - 16 maj 2013 23:15

Från den underbaraste och finaste människan som finns :-) Vad skull ja gö utan dig??
Du gör mig hel. Du kompletterar mig.
Jag älskar dig mer än livet.
Jag är så glad att få dela livet med dig. Du är mitt allt. Mitt ljus i tunneln, min sol, min måne :-)
När jag kollar upp emot stjärnorna på natten, så vet jag att vi kollar på samma stjärnor :-)
Jag vill dela mitt liv med dig.
Jag vill vara ditt allt.

Jag är verkligen kär :-) Jag älskar verkligen dig. Det går inte att säga för ofta eller för mycket, men man ska int nöta på ordern heller.
Peter, tack för att du finns. Tack för att du är min och för att du älskar mig.

Puss

Av swedenbitch - 16 maj 2013 16:15

Än va de redan är :-/ Mådde jättebra tidigare idag, men sen kom smällen :'( De va som att få en rejäl käftsmäll :-(
Men ja kommer att fixa detta med, på ett elr annat sätt.

Livet är orättvist ibland. Men de har ju gått bra för mig nu. Funnit kärleken, har jobb å lägenhet. De e väl klart de ska komma en rejäl motgång nu inför sommarn :-/
Men de blir väl bättre förhoppningsvis. Får kämpa mig igenom detta å försöka bli stark av det.

Se om de blir flytt elr om ja blir kvar i lägenheten. Får se hur ja ska göra. Mycke som snurrar nu tyvärr.

Men men..
En sak är jag säker på å det är att jag älskar dig Peter <3

Av swedenbitch - 15 maj 2013 20:46

Har hjälpt en vän och städat idag :-)
Ätit och haft det bra.
Suttit i solen och druckit kaffe. Brökat me katten lit också ;-)

Ligg nu i söffan å drömmer mig tillbaka till igår :-) En helt underbar eftermiddag och kväll med Peter <3
Jag är världens lyckligaste :-) Kär och lycklig.
Tänker på han å saknar han nu...
Önskar verkligen han kunde va hos mig å mysa lit ikväll också.

Men i helgen blir de nog mys igen...

Imorrn är det dags för HC igen, men int te läkarn. Ska dit i ett annat ärende denna gång.

Puss

Av swedenbitch - 14 maj 2013 21:21

Efter å ha tvättat å stökar runt idag, så slöar jag i söffan tesammans me den underbaraste som finns :-)
Livet kan int bli bättre...
Känner hur alla känslor rusar i kroppen å tankarna svävar iväg ;-)
Önskar man kunde ha det såhär varje kväll. Spendera den med personen som betyder mest <3

Imorgon ska jag iväg och städa å stöka hos en annan vän :-) Så de blir fint och rent där.

Sen får vi väl se va som händer resten av veckan. Tro de kommer bli lugnt i alla fall. Invänta svar på olika saker å sen en tur till HC igen.

Näe, dags å mysa lit till innan kvällen går över till natt.

You are my angel <3
Puss

Av swedenbitch - 14 maj 2013 14:33

Dagen e inge vidare :-/ Känner mig som en riktig gnällkärring :-(
Det kan int va bra :-/ Ja som e för de mesta gla :-/ Men de kanske blir bättre efter ett härligt bad ;-)

Har värk å e less, så de kan ju faktiskt dra ner humöret på vem som helst..
Men ja försöker att int låta mitt dåliga humör gå ut över någon i alla fall, för ja vet att ja kan gö de ibland, men ska försöka att undvika de idag.
Tvätten snart klar i alla fall å sen blir de å städa då hjärtat kommer ikväll <3

Mys framför teven en stund å sen bli de nog sänga då ja ska iväg å städa hos en nära vän imorrn :-)
Efter det blir de å ta det lugnt hemma i söffan tro ja.
Möte på torsdag å sen får vi de va helgen erbjuder för kul :-)
Men de blir som de blir me allt. Ork int me å planera så himla långt längre. Tar mest dagen som den kommer...

Blev i alla fall väldigt sugen på att köpa hus. De skull va så himla mysigt å sitta ute på verandan nu på sommarn å mysa å sen på vintern sitta inne framför en brasa å mysa...
Men drömmen om ett hus får vänt ett tag. Måst se till å vet va ja vill bo först.

Näe, dags å fixa de sista me tvätten å sen ta fram dammsugarn å gö rent hus :-)
Puss

Av swedenbitch - 12 maj 2013 22:34

Inlägget tillägnas den underbaraste och finaste pojke jag vet, nämligen Peter <3
Han är min kärlek, min vän :-)
Han finns i mitt hjärta och i mina tankar dygnet runt.
Jag kan inte förklara hur mycket han betyder för mig.
Han får mig att skratta, le och må bra. Han stöttar mig och finns där för mig.

Äkta kärlek är inte lätt att hitta, men den kärlek jag får är äkta. Den kärlek jag ger är äkta.
Jag är så tacksam att jag har han i mitt liv.

Jag levde ett liv med kärlek tidigare, men den kärlek jag känner och får nu fick jag inte tidigare.
Många gånger önskar jag att ja träffade han tidigare. För då hade ja kanske varit någon annanstans nu och sluppit gått igenom det jag gjort.

Kan inte säga det för mycket men Jag Älskar Dig Peter Schönberg <3

Av swedenbitch - 12 maj 2013 12:20

Har varit helt okej :-) Igår blev de filmkväll med Stefan å sen hem å sova :-)
Idag blir det lugnt, tror jag. Ska int gö så himla mycke. Ta de lugnt å fundera på vad jag vill göra med mitt liv.
Har semester nästa vecka å fixa Li me läkarna å ryggen.
Sen bli de å jobba igen.

Men vad vill jag få ut av mitt liv? Vad vill jag göra med mitt liv?
Många tankar kring detta.
Jag har en underbar pojkvän som ställer upp å stöttar mig i vad jag än väljer att göra.

Jag är den lyckligaste på jorden som har dig i mitt liv. Du får mig att le och skratta :-) Du kan ta bort alla bekymmer bara att ge mig en kram.

Näe, ska nog ta å sätt mig framför datorn en sväng å sen bli de kanske dags å gö lit mat :-)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards