Alla inlägg den 4 februari 2013

Av swedenbitch - 4 februari 2013 19:54

Nu e ja på g att bli mig själv igen. Fått sova och duschat å ja känner mig som en ny människa...
Jag känner hur orken kommer tillbaka å att jag äntligen kanske kan komma tillbaka till mitt gamla jag igen

Kommer att sova som en stock inatt...

I helgen ska jag på en minisemester till Gävle :) Till en underbar människa som har det jobbigt just nu. Stanna där till söndag och se till att han får det bra å slippa sitt ensam.
Jag tycker så synd om honom som sitt själv med alla tankar och känslor. Men som tur är har en kisse hos sig, så lit sällskap har han tills jag kommer :)


Känslor är överväldigande och det är jobbigt att int vara nära den personen som man vill vara nära :/

Jag vill vara där, finnas där, trösta dig och torka dina tårar när du mår dåligt. Jag vill visa dig hur mycket jag bryr mig och tycker om dig. Jag kan till å med säga de tre speciella orden till dig...

Men vi får se va som händ...
Dags för lit teve å sen får vi se va som händ..

Av swedenbitch - 4 februari 2013 05:24

Jag saknar dig. Jag vet int hur ja ska ork me detta. Jag vet int vad jag ska gö utan dig.
Skull du försvinna ur mitt liv nu, skull ja gå under...
Du gör det värt att kämpa vidare. Du är underbar. Jag förstå int vrf ja låtit dig passera om å om igen.

När ja had chansen, så lät ja dig gå. Jag måst vart dum som int tig chansen. Dum att låta andra såra mig å göra mig rädd för att ta chansen med dig.

Jag önskar med allt att du förstår vad du betyder för mig. Du är en underbar vän som alltid finns för mig.
---------------------------------------------------

Lit klagan också.
E så oerhört trött :'( Jag orkar knappt kliva upp ur sänga imorse när klocka ringde. Kraften finns int hos mig :-(
Jag kom upp i alla fall. Nu blir de 9h sömn. Sovit 9 h på 4 dygn :'(
Orkar int mer...
Jag vill inge mer...Jag vill ligga kvar i sänga å sova :'( Tårarba rinner pga sömnbristen...

Men ja e int den som ger upp. Ja kämpar tills ja stupar. Utbränd, va e de? Känner mig likgiltig inför allt :'(

Näe, försöka gö ett bra jobb ändå

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards