Alla inlägg den 5 juli 2013

Av swedenbitch - 5 juli 2013 10:56

Igår var jag till sjukgymnasten och fick en ny leksak ;-)
Men faen va ja får ont av den alltså :-( Det är mindre bra tycker jag, men det är väl som det är...
Ska försöka med detta ett tag å se vad som händ

Annars e det väl som det e med mig... Jobbigt å tufft just nu :-(
Ryggen strular å ja vet int hur länge jag kommer att orka med detta. Är trött å slut i kroppen pga all värk jag har :'(
Smärtan tar över mitt liv :-(
Jag hoppas detta hjälper nu i alla fall.
För jag vet inte hur jag ska göra annars... Ibland känns det som om att det är bättre att ryggen går av helt, för då vet de i alla fall vad som är fel.

Sa till sjukgymnasten igår att jag inte har stort förtroende för sjukvården längre och hon hade förståelse för det. Vilket kändes bra i alla fall.
Ger detta en chans å sen får vi se vad som händer.

Näe, dags för ett bad å sen leka lit med min nya leksak ;-)
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards