Alla inlägg under april 2014

Av swedenbitch - 10 april 2014 18:34

Då går jag in i vecka 25 idag :-)
Växer på brädden å blir större :-)
De börjar synas nu att man väntar barn å det börjar kännas mer också.
Det är spännande å följa utvecklingen och se å vara med om allt som händer.

Jag önskar att alla fick vara med om samma sak :-) Få känna hur det är att ha en liten i magen.

Fortfarande sjukskriven och är det månaden ut. Får se hur det blir efter denna sjukskrivning om det blir en fortsättning eller inte. Har foglossning och sammandragningar så det är vila som gäller för de mesta med tanke på allt.
Ryggen e som den e å ja hoppas de blir bättre :-)

Näe, dags för lit götta å teve :-)
Puss

Av swedenbitch - 4 april 2014 20:39

Å hitta byxor som passar är som att leta efter en nål i en höstack :-/

Men ja tror jag har hittat nått som passar i alla fall, dock får ja vänta lit på grejerna men det blir nog bra ändå :-) Ta någon storlek större så man har något att växa i ;-)

Ska även fixa lit sängkläder till Benjamin å lit annat som behövs hem också :-)

Snart är det dags å åka bort i några dagar :D Ska bli skönt att komma bort lite.

Dags för soffhäng framför teven innan sängen...

Puss

Av swedenbitch - 1 april 2014 22:16

Dagen ha varit underbar, men sen kom värken å all skit på kvällen :-/

Spenderat dagen me min underbara å fixat hemma. Har städat å tvättat å donat. Senare kom värken och den gör att humöret dyker ganska fort :-(
Blir ett samtal till sjukgymnasten imorgon å se om hon har tid denna vecka.

Sen ett samtal till läkarn för en tid å ev medicinering, för ja vet int hur länge ja orkar me värken faktiskt.
Svårigheter me att duscha, gå på toa m.m

Men jg har en sån underbar å förstående å framför allt hjälpsam kille vid min sida :-)
Kan int va lyckligare än vad jag är med han <3
Bebisen har röjt runt idag ;-) Mysigt å känna hur han rör sig :-)

Både klagan å annat ikväll ;-)
Men nu bli de å lägg sig i en renbäddad säng :-D

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards