Alla inlägg den 17 december 2014

Av swedenbitch - 17 december 2014 18:06

Sitter här framför datorn å småplanerar lite..
Först är det jul å nyår som ska fixas, vilket är nästan helt klart..
Eller julen e klar i alla fall :) Sen är det nyåret som ska planeras lite grann....


Nästa högtid efter det är alla hjärtans dag och den håller jag på att planerar lite försiktigt också...
Sen är det min älskade mans födelsedag som ska planeras lite granna å sen är det våran älskade sons födelsedag :D

Den planeras lite grann såhär försiktigt på kvällen :)

Vet att det är långt kvar innan det är dags för hans 1 års dag, men det känns som tiden bara rinner iväg och jag känner att jag inte riktigt hinner med faktiskt...
Men jag gillar att planera och fundera på dessa högtider :)

Han kommer att få den bästa födelsedagen någonsin :D 
Finns så mycke som jag vill ge honom och som även hans pappa vill ge honom :)
Men framför allt får han våran kärlek <3


Resten av kvällen kommer att spenderas framför teven å smått planera i huvvet ;)
Men men, nu ska jag glöma lite på teve...
Ha de bäst...

Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards