Direktlänk till inlägg 12 januari 2015

Vit är marken av snö

Av swedenbitch - 12 januari 2015 20:28

Å minusgrader har vi haft idag :/ De har varit mellan 10 - 20 minus här idag, men det hindrade inte oss från att ta en promenad :D
Jag och B man var ut på en liten promenad i snövädret å han tyckte verkligen om att de snöade :)
Han halv låg i vagnen och kollade på flingorna som dalade ner :)
Å sen så charmade han kassörskan på affärn också ;)

Men han charmar alla haha

Till å med de på tåget charmar han...


Imorgon är det dags för ett samtal med dietisten igen :) 
Har försökt att läsa informationen vi fick av henne å hur vi ska introducera mjölk igen när det är dags för det. Läste att hans överkänslighet kan växa bort i 2 - 3 års åldern. Ska nog ta å ringa till barn imorgon och höra vad provet sa som de tog i december. De borde ha fått svar på det nu tycker man. 

Imorgon ska vi även ta oss till öppna förskolan. Får se när vi går dit. Om det blir vid 10 elr senare. Det beror lite på när han känner för att vakna också ;)
Imorse var det uppstigning kl. 8 å sen somnade han igen vid 10 å lät mig sova en timme till.... Go lillkorven.
Han låg i soffan å babblade med nappen..
Precis som han gör nu.. Fast nu ligger han i babysittern å gungar å babblar med nappen istället haha

Bra go han <3


Näe, dags å natta liten fuffe å hoppas på att han sover hela natten lång <3
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Ovido - Quiz & Flashcards