Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

Sluta ställ samma fråga om och om igen....

Av swedenbitch - 13 januari 2015 00:01

Jag får flera kommentarer om dagen om exakt samma sak...

Svaret är nej..

Som läget är nu så kommer vi inte att skaffa fler barn.

Vi har ett under redan nu och det räcker.
Jag är förbannat less på att få samma fråga hela tiden.

Det spelar ingen roll om det är från syskon, släkt, vänner elr okända.
Sluta fråga bara...
Dessa kommentarer kommer inte att publiceras utan de tas bort på en gång...


Vi har en son som kommer att ha skor å skena fram till han är 5 år gammal. 
Han har genomgått 2 operationer på 4 månader.

Vi älskar våran son över allt på jorden, men jag är så förbannat less på samma fråga..
Vill ni fråga, kommentera så gör det, men inte fråga om vi kommer att skaffa fler barn.


Jag hoppas att ni förstår nu vad jag skriver och att jag menar det. 

Puss

 
 
Ingen bild

linnea

13 januari 2015 00:22

Hej! Förstår din frustration, jag får också frågan om barn hela tiden, folk verkar inte fatta att vi iaf tänkte plugga klart...
Folk verkar tro att vi inte kan få och har hundarna istället...

swedenbitch

13 januari 2015 01:07

Hej. Frustration, Jajjemän. Vissa väljer att inte skaffa barn helt enkelt för att de inte vill. Många har djur, som tex hundar istället. Alla är olika och bestämmer själv hur de vill göra. Men det är bara att säga ifrån. Lyssnar de inte är det deras problem. Lycka till med skolan och allt kring det.

Tack för kommentaren :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av swedenbitch - 27 februari 2017 23:17

Vrf känns det som att någon ska hämta våra yngsta för?? Jag gör allt för honom. Leker med honom, pratar med honom, matar honom m m men ändå känns de int som han e min :'( Dessa känslor sliter mitt hjärta itu :'( Det gör så ont i mig att känna såh...

Av swedenbitch - 6 februari 2017 20:40

Å ja försöker me tillförsikt att blicka fram emot nästkommande dag... Tar en dag i taget å försöker att int stressa allt för mycket men livet som 2 barnsmamma kan va stressigt ibland. Man får försöka att prioritera det som är viktigast och försök...

Av swedenbitch - 4 februari 2017 21:49

Jag känner mig sliten och nere som aldrig förr :-( Jag känner inte igen mig själv som det är nu :-( Det är en skrämmande känsla som jag inte kan ta bort men som jag hoppas kommer att försvinna med tiden och med den hjälp jag får. Det är som värst ...

Av swedenbitch - 3 februari 2017 19:16

Idag va de då dags å sätta igång me träningen igen... Ska försöka träna imorgon igen å försöka hålla igång nu. Det är skönt å känner att man gör något bra för kroppen. Nu kanske man orkar mer å till å med kan börja leva sundare sen också... Mina d...

Av swedenbitch - 2 februari 2017 21:50

Imorgon är det dags för möte på förskolan och diskutera sonens tider. Han kommer att få gå längre på förskolan fr.o.m. måndag och detta pga att jag har min förlossningsdepression. Har själv även fått tid till läkarn nästa vecka då kuratorn tyckte...

Ovido - Quiz & Flashcards