Alla inlägg den 12 oktober 2015

Av swedenbitch - 12 oktober 2015 22:41

Att ha krav på en själv kan va bra i vissa sammanhang men inte i alla...
Vissa krav är helt åt skogen tokiga medan andra kan vara sunda :-)

Men hur vet man att de kravet som man ställer på sig själv är rätt å riktigt??
Blev lit filosofisk ikväll när ja satt å pluggade å märkte att ja har krav på mig själv som nästan e orimligt...
Jag har inget läshuvud alls. Har svårt att få in vissa saker om de inte går att förklara på ett logiskt sätt elr så att jag förstår (vilket är svårt att få ibland)
Min hjärna fungerar så att den har en tendens att krångla till saker lite för mycket å göra det svårare än vad det egentligen är, men men...

Jag har bestämt mig för att fixa detta på första försöket å är inställd på det med. Så de kommer nog att gå kanoners :-)

Har dessutom sökt in på högskolan igen. Sökte i Bollnäs, Hudik, Gävle å i Falun. Så får väl se om man har en chans att komma in å göra klart de med. Vore nice å få utb klar då de inte är så mycket kvar på den...

Aja, ska försöka sova lit å hoppas på en lugn natt...

Puss

Du är alltid i mina tankar och kommer alltid finnas i mitt hjärta ?

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards