Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av swedenbitch - 11 oktober 2014 17:40

Idag har vi haft finesbök ifrån Dalarna :)
Min syster å hennes dotter tittade förbi en sväng :D
Alltid lika kul när de kommer förbi :)

Vi fikade lite å snackade lite, å självklart fick de lite mys me Benjamin också <3

Moster å kusinmys säger han int nej till ;)
Bättre än mamma ibland haha

Sen åkte de hem å lillfluff somnade som en stock å vaknade alldeles nyss...

Å nu sov han igen ;)


Han fick komma ut å göra mig sällskap då min kära sambo ska på middag med jobbet ikväll :)
Så de e han å jag <3

Min underbara son <3

Älskar han så oerhört mycket...

Det är en obeskrivlig kärlek som kan känner för sitt barn.
Det är något som inte går att beskriva, utan de måste upplevas..


Vi tog en förmiddagspromenad också, då jag behövde röra på fläsket lite ;)
Ska bli skönt när man kan börja styrketräna lite :)
Men det är några månader kvar till dess...
Så de blir å vänt me de, men då förhoppningsvis så har jag fått konditionen för att orka

med att styrketräna ;)


Men men, resten av helgen spenderas hemma och ikväll blir de lugnt...
Imorrn är det dags för att möblera om i sovrummet, å få lit mer plats där inne...
Som det är nu är det lite trångt, men det kommer att bli bra när det blir klart :D

Näe, ha de bäst ikväll..
Puss

Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards