Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av swedenbitch - 26 oktober 2014 09:43

Å en ny vecka står för dörren...
En ny vecka me nya måsten och med nya besök på olika stället...
Ett besök som vi kommer att göra det är ner till Gävle..
Det sker varje vecka, så det är inget nytt längre. 
Men snart så e det väl dags å bara åka till Gävle 1 ggn i månaden, får jag hoppas...

Om vi inte åker ner ändå vill säga :)

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu...
Planerar å står i när jag får tid. Försöker hålla iordning hemma

å självklart vara med våran fina son och min underbara sambo...

Har även börjat fundera på att t bort mitt liv från internet.
Vill man höras så kan man antingen ringa eller skicka sms/mail...

Sociala medier över lag börjar bli lite för mycket för min del.
Jag känner att de tar väldigt mycket tid ifrån mig, tid som jag kunde spendera på annat håll...

Jag försöker få tiden att räcka till, men ibland så vill jag att det ska vara fler timmar på dygnet

och att jag ska vara piggare på kvällarna så jag kan spendera dem tillsammans med familjen.
Men jag är redo att stupa i säng redan kl 7 på kvällen :(
Om det beror på att jag har feber eller att jag är allmänt trött vet jag inte..
Det kan även bero på att det blir mörkare fortare på kvällarna nu också...

Bloggen kommer jag nog alltid ha kvar oavsett om jag finns kvar på andra håll eller inte...
Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med allt men jag får ta denna fina söndag till att fundera på

det tror jag :)

Men nu e det dags å shoppa runt lite på nätet å våran älskade son 

som behöver lite nya kläder m.m
Å lite nya saker till sitt rum :)

Puss


Presentation


Bloggar om livet, kärlek å annat som kommer upp i huvvet

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards